Zijn kracht was authenticiteit

Nov 05, 2018

Interview met Wiebe Westerhof (CEO), Pieter Bakker (Directeur Sales) en Harm Koch (Account Director) met Schade Magazine over de veranderingen bij Troostwijk.

Hij verdiepte zich in zijn klant. De wensen. De problematiek. Het product. En zo wist hij opdrachtgevers voor lange tijd aan zich te binden. Sommigen wel 30 jaar. Marcel Juliard was een van de belangrijkste cultuurdragers binnen Troostwijk. Toen hij eind juli onverwachts overleed, leek de wereld even stil te staan. Niet alleen voor zijn familie en zijn collega’s. Ook voor zijn klanten. Marcel wás Troostwijk. Zijn focus lag op de grote (internationale) cliënten binnen de sector Industrie. Samen met directeur sales Pieter Bakker was hij bezig de Global Strategy verder te ontwikkelen.

Daar had hij in de herfst van zijn carrière nog zoveel energie voor,” aldus Pieter Bakker. “Hij stond in dit specifieke marktsegment in zijn kracht. Meer dan ooit. Marcel heeft in al die jaren veel pionierswerk verricht en daarmee een belangrijke basis gelegd waar wij nu profijt van hebben.

Klik hier voor het gehele artikel

 

Bron: www.schade-magazine.nl

Meer nieuws.

May 29, 2018

Woningmarkt NL

Jun 04, 2018

Troostwijk en Property Solutions Advisory Group bundelen de krachten