Een klant aan het woord: ABN AMRO

Feb 22, 2018

Johan Mol is Relatiemanager Bedrijven bij ABN AMRO. Hij werkt al jaren op verschillende projecten samen met de specialisten van Troostwijk in Amsterdam. “Troostwijk heeft een no-nonsense cultuur en dat zie je terug in de manier waarop zij werken.”

Sturende rol

“Ik heb Troostwijk herhaaldelijk ingeschakeld voor advies bij het bedienen van onze vastgoedklanten, bijvoorbeeld bij taxaties en hertaxaties”, vertelt Mol. “We hebben in de loop der jaren echt een persoonlijke relatie opgebouwd.” Toen Mol voor de eerste keer met Troostwijk in zee ging, was het voor ABN AMRO een belangrijke periode. “De mensen van Troostwijk nemen echt een sturende rol aan. Zij hebben veel kennis in huis, ook het gebied van financieringen, waardoor zij een uitstekende sparring partner zijn. Op rustige momenten, maar zeker ook als het wat hectischer wordt.”

Kwaliteit rapportage

Mol vindt dat Troostwijk er ten opzichte van andere partijen met name uitspringt op het gebied van kwaliteitscontrole van taxatierapporten. “Naast het feit dat zij bijvoorbeeld beoordelen hoe courant een object is, zorgen zij ervoor dat je er zelf een gevoel bij krijgt. Zij hebben bovendien een hele transparante aanpak en dat helpt.” ABN AMRO en Troostwijk werkten onder meer samen op projecten die betrekking hadden op moeilijke ontwikkelingslocaties. “Een opvallende casus was de hertaxatie van het Stork-terrein in Eindhoven. Een succesvol project, waar de mensen van Troostwijk een belangrijke rol bij hebben gespeeld.”

People’s business

“Net als Troostwijk zitten wij echt in een people’s business”, vindt Mol. Hij onderstreept dan ook dat het niet alleen van belang is dat een taxateur goed is in zijn vak, maar ook dat de aard van de samenwerking uiterst belangrijk is. “Het moet gewoon leuk werken zijn met elkaar, zo simpel is het. Korte lijntjes, dicht op de bal. Troostwijk heeft zelf een no-nonsense cultuur en dat zie je terug in de manier waarop zij werken. Uiteindelijk hangt de kwaliteit van onze dienstverlening voor een belangrijk deel af van hun bijdrage. Zij zijn er dan ook medeverantwoordelijk voor dat onze klanten weer bij ons terugkomen. Dat is een mooie prestatie.”

Meer nieuws.

Jan 16, 2019

Subsidieregeling Instandhouding Monumenten

Mar 07, 2018

TREX-INDEX 2018